A TV2 továbbra is megőrzi vezető pozícióját, hiszen októberben ismét ő nyerte el a legmagasabb nézettséget a csatornák versenyében. A részletekről a Média - DigitalHungary oldalán olvashatsz, ahol a hagyományos és digitális világ találkozásáról is szót ej
Október beköszöntével véget értek az izgalmas ázsiai kalandok, így a nézők egy időre búcsút intettek az Ázsia Expressznek és A kísértésnek is. Az Ázsia Expressz 6. évadát a 18-59 éves korosztályban a közönség 15,3%-a követte nyomon. Ez a kaland-reality a kiemelt célcsoportok mindkét kategóriájában dominálta a műsoridőt. A kísértés legújabb évada szintén a legnézettebb program lett a fő kereskedelmi szegmensben, különösen népszerűségnek örvendett a fiatalabb nők, 18-39 éves korcsoportjában, ahol a műsor átlagos közönségaránya elérte a 18,4%-ot.
Az Ázsia Expressz harmadik évada október 13-án debütált, míg A kísértés legújabb epizódjai a Legyen Ön is milliomos! műsorral együtt érkeztek a képernyőkre. A párkapcsolati reality, ahogy az előző évadokban is, idén is rendkívül népszerűnek bizonyult, hiszen a fő kereskedelmi célcsoportban 18,0%-os közönségarányt ért el október folyamán. A Legyen Ön is milliomos! szintén óriási népszerűségnek örvend a nézők körében, és várhatóan 2025-re az ország legnézettebb kvízműsora címét is elnyeri mindkét fő célcsoportban. Október során mindkét program minden egyes adása jelentős fölénnyel hódította meg az idősávját, dominálva ezzel a nézettségi statisztikákat.
* A hétvégi nagyszabású showműsorok közül a Sztárban Sztár All Stars legújabb évada októberben is idősávja legnézettebb műsora lett mindkét kiemelt korcsoportban. A zenés szórakoztató műsor átlagosan 16,5%-os nézői részesedéssel futott októberben a 18-59 évesek körében.
A szombat estéken immár élő formában jelentkező Megasztár október hónapban a fő kereskedelmi célcsoportban átlagosan a nézők 15,2%-ának figyelmét vonzotta, míg a teljes lakosság körében ez az arány 17,8% volt. Ennek eredményeként a Megasztár az októberi hónapban a legnépszerűbb műsor lett az idősávjában, elérve a legmagasabb nézettséget a teljes lakosság körében.
* A reggeli magazinműsorok: a Mokka és Mokkacino októberben és éves átlagban is mindkét kiemelt korcsoportban jelentős különbséggel nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben. Az esti infotainment műsorok közül a főműsoridős Tények éves átlagban továbbra is idősávja legnézettebb műsora a teljes lakosság körében. A Tények Plusz szintén őrzi idősávnyertes pozícióját éves átlagban, mindemellett pedig októberben is idősávja legnézettebb műsora volt a teljes lakosság körében.
A főcsatorna mellett a kábelportfólió is igazi büszkeséggel tekinthet vissza az elért eredményekre, függetlenül attól, hogy nagyobb vagy kisebb tematikus csatornákról van szó. Október folyamán a Mozi+ továbbra is megőrizte vezető pozícióját, hiszen a legnézettebb kábelcsatorna volt a fő kereskedelmi célcsoport körében, mind a teljes napon, mind a főműsoridőben. A TV2 Csoport sportcsatornái, a Spíler1 és Spíler2, a kumulált nézőszámok alapján, a kereskedelmi sportcsatornák rangsorát vezetve folytatják menetelésüket mindkét kiemelt korcsoportban. A Jocky TV az idei évben kiemelkedő teljesítményt nyújtott a szóban forgó korcsoportokban, így októberben elérte eddigi legmagasabb havi közönségarányát, akár a teljes napot, akár a főműsoridőt nézzük. Ráadásul a TV2 Comedy, amely októberben ünnepli születésnapját, éves átlagban az elmúlt öt év legjobb teljesítményét mutatja be 2025-re, mindkét kiemelt korcsoportban.
- A nézők bizalma számunkra a legnagyobb elismerés, és óriási büszkeséggel tölt el bennünket, hogy októberben ismét a TV2 és a TV2 Csoport lett a legnézettebb Magyarországon. Ez a folyamatos siker egyértelműen azt mutatja, hogy tartalmaink estéről estére képesek megszólítani a közönséget. Az év hátralévő részében is számos közönségkedvenc vagy éppen új formátum érkezik a képernyőre, amelyekért érdemes lesz velünk maradni. Köszönjük a nézőknek, hogy velünk tartanak, és együtt írhatjuk tovább ezt a sikerszériát. - kommentálta az eredményeket Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója.


