Tiborcz István és csapata a jövő értékeinek megőrzésén dolgozik.

Értékmegőrzés, értékteremtés, értékmentés – ezzel a magabiztos címmel jelent meg egy PR-interjú az Octogon építészeti magazinban, amelynek online változata 2023 nyarán látott napvilágot. Az interjú alanyaként Tiborcz Istvánt mutatták be, mint a BDPST Group tulajdonosát. A magazin világosan jelezte, hogy a cikk fizetett tartalom, azonban a kormányhoz közel álló Magyar Hírlap ezt már nem tartotta lényegesnek, és sima cikként tálalta az információkat, mintha azok egyenértékűek lennének a független újságírással.
Az interjú a Szabadság téri Verno House hotel megnyitásának keretein belül készült, azonban a végeredmény inkább egy marketingkampány helyett a helyszín népszerűsítésére összpontosított. A cikkben a "érték" kifejezés nem kevesebb, mint tizenegyszer bukkant fel, míg a "társadalmi" szót négyszer említették, hangsúlyozva ezzel a szálloda jelentőségét és közösségi szerepét.
Tiborcz a beszélgetés során néhány pillanatra elkomorodott, és hangsúlyozta, hogy számára sem egyszerű feladat, amikor a hazájáért kell lépéseket tennie.
Hasonló töménységű önfényezést hallhattunk Orbán Ráheltől 2022-ben egy reklámszakmai podcastben, miszerint szeretik azokat a projekteket, melyekben régi kastélyokat vagy adott esetben régi vállalatok székházait menthetik meg, "Nagyon sok esetben tényleg az összeomlástól."
Idén áprilisban pedig Tiborcz nyomta ugyanezt hagymákat emlegetve egy értékmentés és értékteremtés témájú pódiumbeszélgetésen, amiről mi is beszámoltunk.
A BDPST láthatóan minden tőle telhetőt elkövet, hogy ne csupán egy miniszterelnöki vej NER-es banki támogatással növekvő luxuskisgömböcnek lássák. Állításuk szerint...
Más kérdés, hogy ha az ingatlanprojektjeik mélyére nézünk, akkor láthatunk-e valódi értékmentést és értékmegőrzést.