A Penny vásárlói, különösen a családosok, egyre inkább felháborodnak a legújabb termékvisszavonás miatt, ami sokak mindennapi életét megnehezíti.


A Penny Magyarország Fogadj örökbe egy plüsst! akciója óriási népszerűségnek örvend a gyerekes családok körében. A bolthálózat néhány plüssállatot visszavont a kínálatból, ez pedig értetlenséget és felháborodást keltett a vásárlók körében.

A Penny plüss cicák és kutyák visszahívása igencsak meglepő fordulatot vett. Noha a bolt készségesen visszaveszi a termékeket blokk nélkül is, sok vásárlónak eszében sincs megválni tőlük. A közösségi médiában egy hatalmas panaszáradat indult, hiszen sokan nem tudtak hozzájutni a népszerű játékokhoz, különösen a tacskóhoz és a cicához, amelyek szinte azonnal elkeltek. A visszahívás ellenére a kereslet nem csökkent, sőt, egyesek már aukciókon is licitálnak ezekre a plüss állatokra az interneten.

A plüssfigurák népszerűsége még inkább megerősödött, mivel a vásárlói visszajelzések túlnyomórészt kedvezőek - senki sem tapasztalta meg a Penny által említett plüssveszélyt, miszerint...

Sokan nehéz helyzetbe kerültek: a gyerekek örömmel fogadták az ajándékot, a szülők pedig azon dilemmáznak, visszavigyék-e a játékot a biztonsági figyelmeztetés miatt, vagy inkább megtartsák, vállalva a kockázatot. A kommentekből az derül ki, hogy a többség inkább az utóbbit választja.

Többen értetlenségüknek adtak hangot, hogyan fordulhat elő minőségi hiba egy bevizsgált terméknél, de a szakértők szerint az életszerű, hosszabb távú használat során derülhetnek ki olyan hibák, amiket a tesztek nem szűrnek ki. Az eset rávilágított arra is, hogy mekkora igény van az ilyen jellegű plüssökre - talán a Pennynek érdemes lenne újraindítani a gyártást, mert a jelek szerint ezek a cukiságok biztosan nem maradnának a polcokon.

Related posts