Készül egy különleges sorozat, amely a két legendás Dassler-testvér, Adolf és Rudolf történetét dolgozza fel, akik megalapították a híres Adidas és Puma márkákat. Ez a produkció bepillantást nyújt a rivalizálásukba, valamint a divat- és sportiparra gyakor

A náci eszmékkel rokonszenvező testvérek kezdetben közösen irányították a vállalatot, ám a háború végét követően Rudolf megalapította a saját versenytárs márkáját.
A családi archívumok felhasználásával készül amerikai sorozat az Adidas és Puma sportmárkák közti rivalizálásról, amiket egy bajorországi német kisvárosban két testvér alapított - jelentették be a producerek a 78. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztiválon.
Az epizódok az üzleti élet egyik legizgalmasabb fejezetét tárják elénk, amelyben Adolf "Adi" Dassler, az Adidas megálmodója, valamint testvére, Rudolf "Rudi" Dassler, aki később megalapította a Pumát, közötti konfliktust követhetjük nyomon. A két testvér egykor együtt irányította az Adidas családi birodalmát, ám a második világháború során keletkezett nézeteltéréseik nem csupán őket, hanem a Nürnberg közelében fekvő Herzogenaurach kisváros életét is megosztották. Az ellenségeskedés, amely a testvéri kötelékek széteséséhez vezetett, izgalmas és drámai háttérbe helyezi a két ikonikus márka születését.
A Dassler család által támogatott projektet a kaliforniai No Fat Ego produceri iroda viszi előre, míg a forgatókönyv Mark Williams, az Ozark sorozat írója nevéhez fűződik. Williams a család archív felvételeit és történeteit fogja felhasználni inspirációként a történet kibontakoztatásához.
Adi és Rudi Dassler a harmincas években, a korabeli üzleti elithez hasonlóan, a náci párt, az NSDAP tagjai lettek. Rudi a háborúban harcolt, de hazatérése után a szövetséges erők letartóztatták. Adi viszont a háború alatt otthon maradt, és megpróbálta életben tartani azt a vállalkozást, amelyet az állam ideiglenesen lőszergyárrá alakított.
A No Fat Ego irányítója, Niels Juul - aki Martin Scorsese legújabb filmjeinek producereként is ismert - a sorozat alapötletével kapcsolatban osztotta meg gondolatait. Elmondása szerint az ihlet forrása az volt, amikor rájött, hogy Jesse Owens, az 1936-os berlini olimpián négy aranyérmet nyerő afroamerikai atléta, partneri megállapodást kötött az Adidas márkával.