Felejtsd el a hagyományos motorok zúgását! Az új 1000 lóerős elektromos AMG most egy különleges élménnyel rukkol elő: a hamis V8-as hangzás és a váltóélmény varázsával fogja elcsábítani a sportautók szerelmeseit. Ez az innovatív csoda nem csupán teljesítm


A duplamotoros elektromos AMG erőteljes hangzását a hangszórók varázsolják elő, amelyek a bensőségesen ismerős, 8 hengeres benzinmotor morajlását idézik meg.

Nemrégiben lehetőségünk nyílt alaposan kipróbálni a Mercedes csúcsmodell elektromos szedánját, az EQS-t, és különösen a 761 lóerős EQS 53 AMG sportverzióját. Ez a lenyűgöző teljesítmény nemcsak a teljesítményről szól, hanem az élményről is, amelyet nyújt. A hírek szerint hamarosan érkezik egy még erősebb elektromos AMG verzió, amely újabb izgalmas fejezetet nyithat a Mercedes elektromos járműveinek történetében.

Míg az előbb említett modell egy AMG által optimalizált, úgynevezett "normál" Mercedes, addig a vállalat legújabb, érkező újdonságát teljes mértékben az AMG csapata fejleszti. Erről a jelenleg még titkos típusjelzésű autóról most friss információk láttak napvilágot.

Úgy tűnik, hogy a Mercedes nem tudott ellenállni a 650 lóerős Hyundai Ioniq 5 N versenypályán tesztelt innovációinak, és úgy döntött, hogy saját módján válaszol. Az új AMG modell ugyanis hangszórókból szóló V8-as motortemető hangzással és szimulált váltásokkal próbálja elbűvölni a vezetőket.

Az AMG.EV platformra alapozva érkező, egyelőre rejtélyesnek számító modell várhatóan a Yasa legújabb innovációját, egy körülbelül 500 lóerő teljesítményű és 800 Nm nyomatékú axiális fluxusmotort fog alkalmazni. Ez a különleges motor csupán 24 kilogrammot nyom, így nemcsak teljesítményével, hanem könnyű súlyával is lenyűgöz.

A duplamotoros összkerékhajtású jármű teljesítménye a korábbi értesülések szerint túllépi az 1000 lóerőt.

Viszonyításképp, az egyik legfőbb riválisnak tekinthető Tesla Model S Plaid 1020 lóerős teljesítményű, a Porsche Taycan Turbo GT 1108 lóerős produkciót ad elő, a Lucid Air Sapphire pedig nem kevesebb mint 1234 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.

A benzinvérű rajongók számára jó hír, hogy a tisztán elektromos új AMG szedán mellett továbbra is a kínálatban marad az általunk rendesen meghajtott 843 lóerős plugin hibrid V8-as 4 ajtós AMG GT 63.

Related posts